پیامک

آموزش کوینکس از مبتدی تا پیشرفته در کوینکس هلپ

آموزش کوینکس از مبتدی تا پیشرفته در کوینکس هلپ

آموزش کوینکس از مبتدی تا پیشرفته در کوینکس هلپ

استفاده از خدمات صرافی کوینکس و معامله‌گری در آن، کار ساده‌ای نیست. به‌ویژه اگر در آغاز راه باشید، همه‌چیز برایتان پیچیده به نظر می‌رسد؛ از ثبت‌نام صرافی کوینکس تا انواع روش‌های ترید هرکدام به‌شکل مانعی سر راه موفقیت معاملاتی شما سبز می‌شوند. اینجا است که مجموعه کوینکس هلپ با هدف آسان‌تر کردن این مسیر، وارد ماجرا می‌شود. در این مقاله، با ما همراه باشید تا شما را با این مجموعه آموزشی حرفه‌ای که به‌طور تخصصی در زمینه آموزش صرافی CoinEx فعالیت می‌کند، آشناتر کنیم.

کوینکس هلپ کجا است؟

مجموعه کوینکس هلپ به آدرس (coinexhelp.com) یک مرکز راهنمایی آموزشی برای کاربران ایرانی صرافی جهانی CoinEx است که به آن‌ها کمک می‌کند تا با موضوع‌های مختلف مرتبط با معاملات ارز دیجیتال آشنا شوند. در این وب‌سایت، کاربران می‌توانند اطلاعاتی را در مورد نحوه تنظیم حساب کاربری، امنیت حساب، روش‌های واریز و برداشت دارایی، معاملات اسپات، معاملات مارجین، معاملات آتی و سایر خدمات مرتبط با صرافی CoinEx پیدا کنند.

Coinex Help پشتیبانی پیشنهادهای آموزشی ارائه می‌دهد و درصورتی‌که کاربران با مشکلی مواجه شوند یا سوالی داشته باشند، می‌توانند از طریق این وب‌سایت، درخواست پشتیبانی آموزشی ارسال کنند. این مرکز به کاربران در حل آسان‌تر مشکلات و یادگیری بیشتر در مورد معاملات ارز دیجیتال در صرافی Coinex کمک می‌کند.

چرا مجموعه کوینکس هلپ ایجاد شد؟

اگر سری به وب فارسی بزنید، وب‌سایت‌های فراوانی را می‌‌بینید که هرکدامشان مقاله‌های بسیار زیادی در زمینه آموزش کار با صرافی کوینکس دارند. در نگاه اول، همه‌‌چیز خوب است؛ اما وقتی در این محتواها دقیق‌تر می‌شوید یا برای یافتن پاسخ سوال‌تان آن‌ها را مطالعه می‌کنید، می‌بینید که بیشتر این مقاله‌ه، فقط یک ترجمه ساده از مقاله‌های خارجی به‌ویژه انگلیسی‌زبان هستند.

این در حالی است که کاربر ایرانی باوجود چالش‌های مختلفی که برای ترید ارزهای دیجیتال دارد، مانند تحریم‌ها، عدم امکان واریز و برداشت مستقیم ریالی و حتی مشکلاتی جدی در زمینه احراز هویت نمی‌تواند فقط با خواندن ترجمه مقاله‌های انگلیسی چالش‌های پیش رویش را حل کند.

تریدرهای ایرانی به مجموعه‌هایی نیاز دارند که پاسخی برای چالش آن‌ها ارائه دهند. مجموعه Coinex Help با هدف پاسخ به همین نیاز آموزشی راه‌اندازی شده است تا بتواند محتواهایی را که کاربران ایرانی این صرافی بین‌المللی به آن نیاز دارند با زبانی ساده و با کمک تصویرهای مختلف در اختیارشان بگذارد.

چه آموزش‌هایی در کوینکس هلپ ارائه می‌شوند؟

در زمان نگارش این مقاله، دو آموزش جامع با موضوع‌های «آموزش فیوچرز کوینکس در موبایل و دسکتاپ ⭐️ ۰ تا ۱۰۰» و «آموزش واریز و برداشت از صرافی کوینکس» آماده شده‌اند و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با سرزدن به بخش مقاله‌های Coinex Help از این دو محتوای جامع آموزشی، نهایت استفاده را ببرید.

چگونه با کمک کوینکس هلپ به معاملات فیوچرز مسلط شویم؟

آموزش کوینکس از مبتدی تا پیشرفته در کوینکس هلپ

در وب‌سایت Coinex Help، آموزش بسیار جامعی در زمینه صفر تا 100 معاملات فیوچرز وجود دارد. با مطالعه این مقاله می‌توانید اطلاعات زیر را به‌دست بیاورید:

  • آشنایی با انواع معامله‌ها در صرافی Coinex؛
  • بررسی مفهوم معاملات فیوچرز و تفاوت آن با اسپات؛
  • آشنایی با انواع قراردادها در Coinex؛
  • راهنمای گام‌به‌گام معاملات فیوچرز؛
  • آشنایی با مقدار لوریج در فیوچرز Coinex؛
  • درک انواع سفارش‌ها؛
  • بررسی حد سود و حد ضرر در معاملات فیوچرز؛
  • آشنایی با ماشین‌حساب فیوچرز کوینکس؛
  • آموزش فیوچرز CoinEx در اپلیکیشن موبایلی؛
  • کارمزد معاملات و روش‌های کاهش آن.

چگونه از Coinex Help برای تنظیم حساب کاربری استفاده کنیم؟

ثبت‌نام در صرافی کوینکس یکی از بخش‌های پرچالش برای کاربران ایرانی این صرافی به‌شمار می‌رود. باوجود رابط کاربری ساده، باز هم مواردی وجود دارند که برای پشت‌سر گذاشتن آن‌ها باید آموزش دید. برای تنظیم حساب کاربری خود در CoinEx از طریق Coinex Help، مراحل زیر را طی کنید:

  • به وب‌سایت رسمی CoinEx بروید و در گوشه بالا سمت راست، روی گزینه (Sign Up) کلیک کنید.
  • پس از ورود به صفحه ثبت‌نام، (Email) و (Password) خود را در کادرهای خالی، بنویسید. اگر (referral Code) دارید می‌توانید آن را هم وارد کنید؛ البته اجباری به انجام این کار نیست. سپس روی (Sign Up) بزنید.
  • (Email Verification Code) را وارد کنید و روی (Confirm) کلیک کنید.

پس از انجام مراحل بالا، ثبت‌نام شما کامل می‌شود. علاوه‌بر این، شاید نیاز باشد تا موارد زیر را هم انجام دهید:

  • برای افزایش امنیت حساب و امکان استفاده از تمام خدمات، تایید هویت خود را کامل کنید؛ البته بیشتر کاربران ایرانی ساکن ایران ترجیح می‌دهند که این احراز هویت را انجام ندهند و در همان محدوده برداشت 10 هزار دلاری به ترید مشغول شوند.
  • برای افزایش امنیت حساب خود، Passkey را تنظیم کنید.
  • برای امنیت بیشتر، Google Authenticator را به حساب خود متصل سازید.

اگر در هریک از این مراحل به کمک نیاز داشتید می‌توانید از بخش پشتیبانی فنی صرافی CoinEx کمک بگیرید و اگر به پشتیبانی آموزشی نیاز داشتید از مجموعه Coinex Help درخواست کمک کنید.

آیا می‌توان با کمک کوینکس هلپ، واریز و برداشت در صرافی Coinex را انجام داد؟

بله؛ وب‌سایت Coinex Help، مقاله آموزشی کاملی در زمینه انواع روش‌های واریز و برداشت در صرافی Coinex دارد. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله، به تمام اطلاعاتی که در مورد روش‌های مختلف واریز و برداشت نیاز دارید، دست پیدا کنید. ازاین‌گذشته، با نکته‌هایی که باید هنگام واریز به این صرافی از آن‌ها باخبر باشید نیز آشنا می‌شوید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بدون از دست‌ دادن سرمایه‌تان، حسابتان را در این صرافی، شارژ کنید.

چگونه با پشتیبانی Coinex Help ارتباط برقرار کنیم؟

باتوجه‌به اینکه، مجموعه کوینکس هلپ فقط در زمینه آموزشی به کاربران ایرانی خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد، بهتر است در قدم اول، به مقاله‌های جامع این وب‌سایت سر بزنید. اگر پاسخ خود را از آموزش‌های ارائه‌شده دریافت نکردید، می‌توانید از راه ارسال ایمیل به آدرس (support@coinexhelp.com) از کارشناس‌های این مجموعه، راهنمایی آموزشی بگیرید.

همین امروز به کوینکس هلپ سر بزنید

محتواهای آموزشی Coinex Help پیوسته با جدیدترین تغییرهای ایجادشده در صرافی Coinex به‌روز می‌شوند؛ بنابراین، شما می‌توانید با بررسی این محتواها هم‌سو با آخرین تغییرات این صرافی پیش بروید. ازاین‌گذشته، در آینده محتواهای آموزشی جدیدتری هم که پاسخ‌گوی نیازهای کاربران هستند، در بخش مقاله‌های کوینکس هلپ منتشر می‌شوند. اگر به‌دنبال آموزشی واقعی، کاربردی و ساده هستید می‌توانید از محتواهای آموزشی این مجموعه، استفاده کنید.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا